Spring naar content
Home Nieuws PERSBERICHT: Crown Van Gelder B.V. levert voor de HP PageWide XL Pro Printer reeks grootformaat vellen met ColorPRO Technology

Crown Van Gelder B.V. levert voor de HP PageWide XL Pro Printer reeks grootformaat vellen met ColorPRO Technology.

De wereldwijde lancering van de nieuwe HP PageWide XL Pro 5200 MFP, HP PageWide XL Pro 8200 MFP en HP PageWide XL Pro 10000 printers is een feit. De HP PageWide XL Pro Sheet Feeder accessoire is een prachtige innovatie, die het mogelijk maakt in één stap op grootformaat vellen snel en met goede printkwaliteit unieke posters en andere geprinte toepassingen te produceren.

Crown Van Gelder heeft uitgebreid, samen met het team van HP in Barcelona, een aantal papiersoorten getest en geselecteerd voor instant productie van drukwerk op grootformaat vellen met een goede balans in beeldkwaliteit, loopgedrag en kosten.

Drie Letsgo soorten zijn per direct in B1 en B2* formaat te bestellen: Crown Letsgo Universal 3rd Gen 120 gsm, Crown Letsgo Silk 3rd Gen 170 gsm en Crown Letsgo Matte 3rd Gen 235 gsm, allemaal met ColorPRO Technology.

Voor verdere inlichtingen, of een prijsopgave voor een startpakket, neemt u direct contact met ons op via sheets@cvg.nl.
* andere papiersoorten en formaten op aanvraag