Spring naar content
Home Nieuws VNP kiest Crown Native voor Jaarverslag 2020/2021

VNP kiest Crown Native voor Jaarverslag 2020/2021

Het Jaarverslag 2020/2021 van de Koninklijke VNP (Vereniging van Nederlandse Papier- en Kartonfabrieken) is dit keer in offset gedrukt op Crown Native door SpringerUit Drukwerk in Schoorl. Voor omslag en binnenwerk is Crown Native 180 gsm ingezet. Dat geeft het rapport de specifieke look van ons suikerbietenpapier. 20% van de vezels is vervangen door suikerbieten vezels; dit levert een verlaging van de milieubelasting op van 16%.

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op en we vertellen graag het hele verhaal van Crown Native.

Foto: Jan Rops, Product manager Crown Van Gelder / Rutger van Dijk, Communicatieadviseur VNP